Vi bor på landet.

Datum: 2010-11-12 | Tid: 12:40:47


Håller nu på med att packa för fulla muggar! Alfred och jag ska ha en weekend i Bergkvara fram till måndag! :) Har tänkt att försöka hälsa på alla, så schemat blir fullspäckat! Det ska bli skönt att komma till landet, var ett tag sedan nu, och det är en annan sak när jag slipper bor där under en längre period! Är nog mer för staden! Så vad händer denna helg då? Jo ikväll kommer även kusin Marie ner och även Åsa till Lisa för en myskväll med mycket skratt och gamla goa minnen. Jag ska även göra klart en komplettering är det tänkt, om jag nu lyckas ta tag i det. Sedan ska jag som sagt hinna med alla i familjen! Ett måste som ska med är gummistövlar, regnkläder och Alfreds "Käääiipp" :) Nehe nu ska jag försöka få ihop mitt liv i väskan! Ha en trevlig helg alla!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0