Andas djupt..

Datum: 2010-09-29 | Tid: 11:51:26


...1....2.....3....4....5...6...7.....8.....9....10... Fy vad denna dator snart knäcker mig i tusen bitar.. Ska antligen vara duktig o ta tag i min hemtenta nää då håller den på och gå i snigelfart så man tappar ju andan varje gång man klickar och den står bara laggar.. Pricken över i:et är ju att word är segare än någonsin..Ett under om jag få ihop texten och har humöret kvar och inte brytit ihop på första meningen..

PS. Inatt var storken på besök, jag blev faster till en flicka, den goda nyheten kunde inte komma bättre!! Den behöver jag verkligen nu i dator psykbrytet! Jag tycker om GODA NYHETER! :) Jag är en stolt faster och grattis till er Petter & Emma! När jag tänker på det kan jag plugga lite mer sansad! :D


(Ett under om man lyckas publicera detta inlägg med: snigeldatorn X2000)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Becca

Inte tappa humöret utan bara att ta nya friska tag nu när du är faster X2=)

2010-09-29 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0