Då drar vi.

Datum: 2010-09-05 | Tid: 19:26:44


Hanna & jag bestämde oss spontat att vi skulle ta en roadtrip till Ullared och GEKÅS!! :) Så jag tog mig upp på lördagen tiiidigt för att ge oss av, Hanna blev lite sen men tillslut kom vi iväg! :) Vi gjorde ett mini stopp i Växjöl för att plocka upp Caroline, sedan gav vi oss iväg igen! Det var en del folk men vi kämpade oss igenom ett par timmar och vagnarna blev fullare och fullare! :) Vi alla blev nöjda av alla våra köp och lite trötta men glada styrde vi hem igen! En mycket lyckad lördag måste jag få säg!!
Chaffisen hinka i sig lite kaffe i Växjö!

Fikapaus!!



Nöjd tjej!!

Väl hemma blev det lite upp-packning! :)

Alfred var mer än nöjd med sin leksak!

Nu: Mys med mina grabbar sedan ladda inför en ny vecka i skolan!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: caroline

åååiïååå flygplan! vilken shop-aholic!!! :O

2010-09-06 @ 20:49:46
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0