Kärt barn har många namn.

Datum: 2010-09-30 | Tid: 14:31:10


Drog idag iväg till Växjö för ett seminarie, ganska meninglöst kan man tycka men är det obligatoriskt så är det. Man kan ju också ibland undra vad för någon filur vår seminarie ledare i svenskan är?! Om man säger som så: hon kommer nästan alltid för sent, hon ska dela in oss i grupper även om alla redan har gjort det, inte blyg för fem öre och det hon är mest av allt är flummig. Ändå gillar jag henne och hennes flummiga tankar, hon har en skön stil! Bara det med närvaron tar typ en kvart för henne då hon ska fråga varenda en om deras namn, hur man utala det, osv för att hon ska få en bild av var och en. Då hon kom till Sanna Thornell blev det idag att jag fick mig ännu ett nytt smeknamn: Sanna Termos! :) Haha! Hon frågade om det inte var jag som alltid brukade sitta med min termos och mycket riktigt det är det, eftersom kaffe måste jag få i mig! Så eftersom jag heter Thornell och det börja med T så var det lätt att förknippa med termos då det också började på T och jag har min termos med mig! Så jaá ännu ett smeknamn är nu förknippad med mig.! :)

Min bäste vän på morgonen! :)

Igår var Lisa hos mig näst intill heeela dagen och lika trevligt och kul har vi varje gång! :) Vi fikade, drog en mini repa på stan och salongen, åt lite mat, fikade och sedan var det dags för att äta kvällsmat! :) Denna vackra bakelse fann vi hos konditoriet Lennarts! :) Vi fick också en bild på nytillskottet och hon var så sööööööt!! Men den bilden behåller jag för mig själv! Nehe nu ska jag ta tag och skriva på tentan så den blir gjord, ha ju all tid på mig!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Mary

ja Ugglan är underbar!

2010-09-30 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0