Sköna Höst.

Datum: 2010-09-01 | Tid: 20:10:49


Nu märker man minsann att hösten är här! Skolan är igång så hjärnan är gegga efter en dag i skolan, men måste ändå säga att det är en givande kurs även denna! Förhoppningsvis kommer det gå neråt hela denna kurs! Men numera när jag pendlar så är jag lite småseg framåt slutet av veckan, det bli ju en del tidiga mornar! Idag slutade tolv o jag var cira hemma två timma efter, yiiha! Medans jag hade lite ork kvar idag passade jag på och göra Tacobiffar ála Caroline som jag tänkte ha med mig till min matlåda imorgon! :) Sedan hände de något som aldri händer mig, jag somnade till en bra stund på eftermiddagen och de kan jag inte minnas när de va senast! Jag känner verkligen hur skönt det är ut och gå nu med Alfred, det är svala vindar samtidigt som solen är framme och man orka mer och ha en bra känslar när man kommer ut o gå på rundorna, det tycker jag om!!

Så här kan Alfreds och min kvällsrunda se ut!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0