Stars will glow.

Datum: 2010-09-23 | Tid: 21:19:11


Sitter här i soffan med tända ljus och med Kenten och Alfred och känner mig ganska nöjd! Ha denna vecka dragit igång med träningen på allvar med min vän Hanna! :) Så det ha blivit tre gånger denna vecka och i helgen blir det långa promenader med Alfred! Så en guldstjärna till mig!!
På lördag bär det av till Växjö för att skriva tenta i matematik och jag är som vanligt lugn inför den, lärarna har sagt att det inte är så mycket att öva till utan att använda det vi har gjort och läst! Så imorgon kommer jag att sätta mig ner och läsa lite till tentan, sen är jag nöjd! Imorgon bli det även att storhandla inför helgen och givetvis blir det också pataj på lördag! Förra helgen var vi i Bkvara hela helgen! Fredagen bjöd Mats, Åsa och Märta in till middag i deras nya lya och vääldigt trevligt hade vi! Lördagen bjöd Papajan in till en rejäl 60-års skiva som inte kunde bli annat än LYCKAD!! :D
Måste även passa på och tjata om att hösten är här och det märks här i Kkrona, det är så skönt när solen är framme och lagom varmt är det också! det gillar jag! ;)

Jag & min bästaste systerson!


Faamiljen!!

Alfred & Bumbi var sega dagen efter! :)


Nu ska jag ta mig en kopp te och fortsätta att kolla på: After dark med Babsan! Är ju bara föör bra!! :)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: caroline

du är superduktigt, biffen;) och så fin du var på papajens tillställning!!! puss

2010-09-23 @ 22:37:07
URL: http://cwc.blogg.se/
Postat av: Papajan

Lycka till med Tentan :-] Kram :-)

2010-09-24 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0