Walk 100 miles.

Datum: 2010-09-03 | Tid: 12:23:43


Japp igår var jag, Hanna och Alfred duktiga! Vi gick heela vägen ut till wämöparken och tillbaka plus ett varv runt stumholmen! Och enligt fröken Svenssons uträkning sedan så hade vi tagit oss igenom cirka en mil! :) Vi kändes oss duktiga som hade varit ute i det friska i två och en halv timme! :) Så igår somnade jag för en gångs skull som en sten! Skönt!

Geten bor visst i parken! :)

Suggan rörde sig inte ur fläcken!

Alfred och Hanna!

Hanna fann sitt drömhus! :)

Alfred är tacksam som modell!! :)

Hanna plåtar för fulla muggar!

Båten Hulda.


Hanna vinkar hejdå till parken och hoppas på ett besök snart igen! :)

Sedan styr vi fötterna mot stan igen!


Nu ska jag ta och piffa till mig för snart är det dags för en lunch med Lisa & Hanna! :) Yihhaaa!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0