Decibel-monstrets kompanjon.

Datum: 2011-04-14 | Tid: 08:00:31


Fick min deklaration igår som jag skickade in med en gång, så nu är det bara att invänta pengarna! :) Inatt har jag legat och hostat som en tattare, inget vidare de inte. Satte i allafall klockan och steg upp för att ta en repa med Alfred och invänta samtal från bemanningsföretaget. De har iofs inte ringt än, men jag har heller inte bestämt mig för om jag ska ta ännu en vilodag för att bli riktigt frisk! Som jag bruka säga: "Få se vad jag säger när det gäller".

Jag knäppte av en uppgift igår och tänkte att jag skulle göra en till idag om de blir så att jag är hemma, hade varit det bästa egentligen.

Ovårdad? Neeej då!



Japp Alfred väntar på en omgång hårvård som ser mörk ut för honom just nu! ;) Jaa, jag vet han ser ut som ett litet monster, men har bestämt mig att blir det inte denna helgen så blir det i påsk som han blir en nakenhund igen med sin sommarfrilla! Det har jag lovat Alfred!

Inte ens på dass får man vara ifred, utan att han måste påminna en!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej! hoppas allt är bra? Du verkar ha mer motivation än mig för tillfället. Vilka uppgifter har du gjort nu? Var lektionen i tisdags bra eller? Hoppas verkligen..

2011-04-14 @ 08:37:38
URL: http://homelifelove.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh så söt han är Affe <3<3<3 Riktig liten guldklimp!

2011-04-14 @ 12:09:06
Postat av: Frank

Affe dra sig till skiten!! ;) / F

2011-04-14 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0