Den sjuka löken.

Datum: 2011-04-06 | Tid: 17:59:53


Bahhh när klockan ringde 05.25 i morse var jag inte sugen på att kliva upp, men med dollartecknet i ögonen kom jag minsann upp! Vaknade inatt av att jag var genomsvett, vilket inte tillhör mig när jag sover. Jag har inte varit sjuk på år och dar som jag har skrytigt om, men nu minsann fick jag tillbaka för gammal ost. Till och med när jag hade blöjbyte-maraton idag blev jag genomsvett, vilket jag heller aldrig bli! Men det var skönt att jag fick vilan med kidsen  i allafall! Nu sitter jag mest döende och laddar om till kommande arbetsdagar imorgon och fredag.

Min kur som innehåller: Banan, äpple, keso och vitaminbrus.



Antagligen hade min inre röst i höstas, på känn att Caroline skulle ta sig till Kina (där hon är just nu) då jag gjorde denna bild! Ibland kan man undra vilken gåva jag fick!! ;) Sakna kamrat som tusan!



Nu ska jag kurra ner mig i soffan och slänga på de förloade avnitten av Big brother!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: papajan

Den "sjuka löken" ska äta vitlök så blir hon frisk :-)

2011-04-06 @ 21:36:01
Postat av: Sanniiee

Jag ha ju vitlök i all min mat! ;)

2011-04-06 @ 22:24:05
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: carol

krya på dig min vän♥ kanske ska sadla om å bli spåtant på nöjesfälten ist? =)

2011-04-07 @ 05:45:51
URL: http://cwc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0