En klar.

Datum: 2011-04-19 | Tid: 21:32:29


Men kents hjälp blev jag klar med uppgiften, yihha, va lite svettigt där ett tag! Men lyckan varade inte länge, hade visst en uppgift till som snart ska vara inne, så det blir att ta tag i den någon dag! Va och tränade innan, shiit vad man kommer ur form snabbt, jag var ju som ett kylskåp! Men gutt var det!

Kent vilar medan jag plockar ihop för dagen.




Till middag stekte vi flundra.



Nehe nu ska min stackars dator få vila lite och mina ögon, är snart fyrkantiga! Ciao!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Sigbjornkristina

Follow your dreams, you can reach your goals.

2012-01-30 @ 11:09:03
URL: http://sigbjornkristina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0