Gottegrisar.

Datum: 2011-04-04 | Tid: 21:20:05


Igårkväll när jag anlände hos Nina bjöd hon på räkmacka och te, riktigt fint var det efter resan! Idag har vi varit i skolan och lyssnat på en kalastråkig tant som tog musten ur hela gruppen! Det suraste är att vi har henne hela dagen imon med, blää!

Efter den sega dagen drog jag och Nina till Erik för att få lite kalastårta och mer energi fick vi! :) När vi kom hem gjorde vi egen pizza med en massa gotte på och snacka om att vi bev mätta!





Ps. Idag är det Marianne som har namnsdag och mitt andranamn är Maryann så grattis till mig!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis för tredje gången määääryäänne!! Jo o sen, gör ni inget annat än äter i växjö;)

2011-04-04 @ 22:17:39
Postat av: Lisa

Grattis för tredje gången määääryäänne!! Jo o sen, gör ni inget annat än äter i växjö;)

2011-04-04 @ 22:18:37
Postat av: Lisa

Gör ni inget annat än äter i Växjö;) grattis en tredje gång Määääryäänne!!! Pussa

2011-04-04 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0