Ja, jag lever.

Datum: 2011-04-13 | Tid: 12:32:25


Det har varit en hel del hit och dit för min del just nu, därför har det inte blivit så mycket skrivande! Men igår tog jag mitt påsklov så jag behöver inte vara i Växjö förrän den 26:e, gutt! Men jag har nog och göra dessa veckor, ska hinna med att jobba, plugga, vårstäda, klippa Alf och vara social förstås! Idag valde jag att vara hemma eftersom jag fortfarande är krasslig och börja bli en smula värre, så jag tänkte att det är lika bra att vara hemma och vila upp sig. Så kan jag jobba de torsdag och fredag! :)

I måndags den 11 april samlade vi ihop oss på Tufvanängen i Växjö för att starta årets första grillning! Inget är bättre än den första grillningen, vet sen när sommaren har pågått ett tag då vill man bara spy över allt grillat! Men än är vi inte där och det var såå gott med grillat och roligt hade vi också men mycket skratt och glada miner! :) Här kommer det bildbomber!

NinaFina.




Mee.




SannaPian med grabbrna.




Emil var förste hund-stol-hållare.




Glada Maria & Maciej.




Fiiire på grillen.




OBS. Den stora biten är till det giriga decibel-monstret.




Alla väntar ivrigt att maten ska bli klar.




Tillslut var det klart och det blev så gott, så gott.




Bak-paret Sanna & Emil hade med sig bullar till efterätt som var kanongoda!




Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du kryar på dig snart min vän=) Pussa

2011-04-13 @ 19:27:19
URL: http://ninastina.blogg.se/
Postat av: Therese

Härligt att du e tbks, vart så tyst här inne ju :)



krya på dig! PUSS

2011-04-13 @ 21:11:40
Postat av: Sanniiee

Tack så mycket tjejer! :) ska skriva lite mer nu när jag inte är på resande fot ;) PUSSA

2011-04-13 @ 22:22:33
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0