Slut på det roliga.

Datum: 2011-04-25 | Tid: 19:39:21


I torsdags drog påsken igång så jag, Hanna, Helén, Hanna och Ann satt hos Hanna på Saltö och värmde upp inför erotikmässan! Vi i gänget hade verkligen skit kul heela kvällen, tyvärr var det inte så mycket folk som vi trodde att det skulle vara men kul hade vi iaf. Vi drog sedan ut och mötte upp karlarna och festade sedan vidare hela natten låång.

Strippan drog upp Ann på schenen! :)


När vi vaknade upp på fredagen var vi inte alls för kaxiga, men det var bara att ta tag i livet och göra sig iordning för att åka till Bkvara på påskmiddag. Väl där fanns det bara en utväg och det var att riva upp den gamla fyllan med en snaps! "Avloppsvattet ifrån göta kanal" som farfar sa! ;) Åt myycket god mat och alltid lika trevligt att träffa sin familj! Petter och CO var också hemma även påsken, härligt att se dem igen! Halva gänget drog runt i byn för att hälsa på här och där, tillslut hamnade vi hos Tomas och Eva. Där var det lite galej och jag träffade min gamle kamrat Vanessa och det var sjuk kul att se henne igen och supa te att! Bumbi körde sedan hem mig och Emil till kkrona och vi tog lite vin och Johan kom över! Vi gick sedan ut och festade till de ännu en gång!

La liga ute på byn.



Gullungar.



Törstsläckare.

På lördagen när jag och Emil vaknade var jag han eller jag människa. Båda led av sömnbrist, var bakfulla som as och pricken över i:et var att vi hade åkt på nått skit med våra halsar. Har fortfarande problem och luftvägarna är täppta som bara den. Så lördagen fick vi tacka nej till fest, vilket vi tyckte var mycket tråkigt eftersom vi ville gärna till Helén och Fredrik och de hade gjort jansson till Emil! Vi blev soffliggande heela dagen och kollade på film efter film.

Igår började vi bli människor igen, vi gick och mötte Helén för att få janssonen och lite annat gott som blev över efter festen! När vi kom hem åkte Alfred in i duschen och sedan blev det ett par timmars klippning! Nu är han en tunnis igen och jag höll vad jag hade lovat honom! Skönt!

Snyggingen i sommar-frillan.

Idag gick Emil och jag ut till dragsö för att möta upp Helén, Fredrik och Tess för att grilla och bara ha det trevligt! Vi fick bra med motion och maten blev riktigt fin! MMmmmm! De gör vi fler gånger! När vi kom hem kom Papaj, Lisa och Timmy på kaffe och muffins!

Så man kan väl säga att min helg har varit mer än bättre och nu när man varit ledig vill jag inte tillbaka till verkligheten. Men men, imorgon åker jag till Växjö och stannar till fredag, tur jag har Nina som tar hand om mig! :)

Tack alla inblandade för en underbar helg!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken underbar påsk du haft :) Inte länge kvar till jag flyttar hem, längtar fan när jag ser bilderna från er :D

Har du blivit moster ännu ?=)))

Puss!

2011-04-27 @ 18:35:32
Postat av: Sanniiee

Ja sen är det du som är med i gänget, längta som tusan tills ni flytta ner!!! :) det ska bli så kul! Niix ingen bebbe än, lär bli ett majbarn! ;) PUSSA

2011-04-27 @ 23:19:27
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0