Tråkmåns.

Datum: 2011-04-05 | Tid: 21:35:57


Ikväll är jag en riktig tråkmåns här på bloggen. Tanten vi hade nu i två dagar i skolan vet jag inte riktigt vad hon ville komma fram till, bara sur va hon! Resan hem från Växjö resulterade med att vi fick stå och vänta en halvtimma i Emmaboda. Trött, svinhungrig och kissnödig släpade jag mig själv till affären för att skaffa mat. När jag väl kommer hem har baby städat hela lägenheten, då blev jag glad! Efter att jag hade fått mat i mig så gick jag och solade ist för träna. Vågade inte träna eftersom jag är körd i halsen och vill inte bli bålsjuk nu! Imorgon ska jag jobba igen, 07.00 är det som gäller så nu ska jag strax däcka! Orkade inte ens starta datorn ikväll! ZzzZZzzzzzz
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0