2+1=3

Datum: 2011-08-20 | Tid: 19:43:10


Idag har Emil och jag varit ute på stan och kollat runt, härligt att ha en dag ihop! Emil hittade lite nya byxor och linnen och jag fick mig ett par byxor, självklart blev det även sushibuffé! :)
Alfred fick även en ny kompis idag som heter Rocky, de kom mycket bra överens och lekte och hade kul tillsammans. Nu har Alfred tre kompisar, Kent, Frank och Rocky! :)
Rocky


Alfred delade med sig av sin korg och leksaker

Ikväll blir det lugnt för min del, ska plugga in omtentan. Egentligen är jag helt slut, men få sitta här och läsa lite högt för Kent och Alfred så nått fastnar i alla fall. :)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: caroline

Tyvärr tror jag att man inte kan ändra det formatet som visas i mobilen, klart det mest negativa med wordpress. Ja, hoppas det inte blev för invecklat, det är ju lättare att förklara face to face men bra om det gav något iaf:) Gott Torres, den inställningen gillar vi:D håller tummarna på måndag! pusss

2011-08-21 @ 00:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0