Är jag vaken?

Datum: 2011-08-22 | Tid: 17:32:27


Oooff nu känns det att jag har varit upp i ett par timmar, men dagen känns iaf lång! ;) Tentan kändes OK, men jag vågar inte hoppas föör mycket, men bara jag skramla ihop mina 12 poäng till G så är jag mer än nöjd! Jag firade att jag hade skrivit tentan genom att passa på att träffa Becca och Filippa i Växjö! Så trevlig varje gång vi träffas och skratt blir det givetvis också!! Sedan var det att sätta sig på tåget till Karlskrona och senare gick jag och fikade med Eke och CO, mycket trevligt!! På hemvägen svängde jag förbi Subway och handlade med mig min favorit steek&cheese! mmm! Nu ha jag och Alfrid gått lite, han är fortfarande lite risig i halsen och äter sitt gräs :S

Nu när ändå mysisarna är på tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på film, antingen blir det någon av mina favoriter Kalle och chokladfabriken eller Alice i underlandet. Älskar Johnny Depp och Tim Burton, bra grejer de! Få se vilken jag bestämmer mig för eller om det blir en helt ny film! Godnatt!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas resan hem var skön i ditt skrangliga tåg;) Alltid toppen att träffa dig min kära vän, hoppas det kan bli oftare framöver:)

2011-08-22 @ 20:35:39
Postat av: Sannaa

SV: Hahaha man försvinner ju i dom stora säterna, gillar inte de tågen!! ;) Ja alltid lika härligt och vi få ta den där lunchen på Tufvan eller helt enkelt många i höst! ;) PUSSA

2011-08-22 @ 22:05:15
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Elin

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Cubus, Åhlens, H&M, Nellys:



http://www.gratisklader.se/?r=195115

2011-08-22 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0