BioRio.

Datum: 2011-08-28 | Tid: 12:03:12


Tycker att Conan the Barbarbian var helt okej, en bra film faktiskt. Ska man kolla på denna film ska man gilla action och inte vara känlig mot blod, splatter och krig! Hade inga förväntningar över filmen men det var nog det som gjorde att den blev bra och det hände saker hela tiden, den blev aldrig långtråkig!











Conan the Barbarbian får 3 av 5 stjärnor av mig!

Denna dag startade Emil och jag med en promenad i blåsten, tycker det är skönare att ut och gå när det är svalare, man blir piggare! Annars när det är varm kommer jag hem helt slut och vansinnig för att jag är genomsvett ocg utmattad för att gått en minirunda. Så hösten och våren tycker jag om att ut och gå mina långpromenader med Alfred!
Som dags idag är det en ny dag, efter frukosten såg jag att Lisa hade ringt som en galning och messat. Jag tänkte att det var nått som hade hänt och hon ringde percis när jag skulle ringa henne. Vad ville hon? Jo, hon undrade om Jag och Emil ville följa med henne och Ludwig på bio! :D Jag och Emil har fått smak av bio nu så vi tackade JA! Så idag ska vi gå och kolla på:



Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Toker!

Du borde ju se den gamla versionen av Conan the Barbarian, Arnold är ju kung! XD

2011-08-28 @ 14:18:03
Postat av: Sannaa

SV: Kollade på lite klipp på Youtube klipp men 80-tals rullar faller mig inte så mycket i smaken! ;)

2011-08-28 @ 18:21:20
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0