Då var det dags igen.

Datum: 2011-08-19 | Tid: 08:41:30


Idag vaknade jag av att det smattrade så mysigt utanför, när jag steg upp var det mörkt i hela lägenheten. Har hösten redan kommit? Jag tror på en mycket fin och solig höst i år och lite regn gör mig inget. Så nu blir det frulle, på med regnkläderna och ut med min trofasta. Efter det så är det plugg som gäller. Vad innebär energi? Vad innebär biologisk mångfalld? Vad orsakar överfödning? hur lyder energiprincipen? Vad är fördelarna med en värmepump? vad är innebörden i en näringspyramid? åååå tusen andra frågor...
Se mig, hör mig.
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni har inget med evolution? Selekion, population, nisch osv? Det har jag mycket på papper, letat igenom mina tentor, men hade de du skriver om i salstenta, med övergödning osv. Men kanske kan hitta på ngt gammalt papper, tyvärr glömmer man ju skiten, man pluggar satan sen när de är över så är det som bortblåst. Är det hemtenta eller salstenta? Kanske inte hjälper iaf... Pusss <3

2011-08-20 @ 01:54:48
Postat av: Sannaa

SV: Jo en del av det har vi som du nämner, men har frågor och svar som jag övar på, men taack iaf fina du! :) Det är salstenta, det som är det värdelösaste i världen, man trycker in allt och sen är det borta. Fastna inte så mycket i mitt lilla huvud heller! ;) PUSSA

2011-08-20 @ 19:41:59
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0