Ehhh.

Datum: 2011-08-30 | Tid: 16:31:57


 

När jag ser och hör om människor som skadar andra människor, speciellt pensionärer och barn som inte kan försvara sig riktigt och inte har så hög talan i samhället blir jag arg. Varför skaffar/adopterar man barn om man inte ha psyke nog till att kontrollera sig själv? Hur kan man skada någon som är så oskyldig? Hörde också på radion att i Rottne hade personal på ett boende slått vad om när de gamla skulle dö och de hade spexat med en död. Hur f*n kan man bara hålla på så? Hur kommer man ens på en sådan idé? Då respektera man inte sina medmänniskor för fem öre. De är skaldal, jag har inga ord för sådant. Men jag vet iallafall att jag blir rädd över att bli gammal när jag hör sådant.

De människor som inte kan se till sina medmänniskor eller behandla dem illa kan ju bosätta sig på en öde ö, för de har inget i samhället att göra!!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0