En helg med baby.

Datum: 2011-08-27 | Tid: 18:15:50


Igår var en lugn kväll med Emil och film!! Idag tog vi oss upp och gled ut på stan för att köpa lite kablar till min dator och trådlös sändare till Emils dator så vi nån gång kan flytta in den i vårt blivande "kontor".  Och det gjorde vi när vi kom hem, vi surfade även in på IKEAS hemsida och beställde lite möbler som vi behöver och har behövt länge. Så snart kan vi få iordning på vårt lilla hem! :)
Efter att donat här hemma gjorde vi bakpotatis med skagenröra alá Lisa!
2 små burkar skagenröra (ala carte)
1 tärnad gul paprika
1 finskuren purjolök
1 stor burk creme fraiche
Skalade räkor.

Gör så här: Blanda ihop allt och rör om, häll i hackade räkor om så önskas! Låt dra en stund! Den blir så god och den är lätt att göra med! :)

Ikväll är det bio som står på schemat. Emil valde och det blir Conan the Barbarbian 3D, en action, det blir kalas de. Jag tar med min godispåse!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Mmmmmummms,. Blir bakad potatis nästa vecka. taack för receptet ;) <3<3<3

2011-08-28 @ 18:51:21
Postat av: Skogman

Kollade in den TV-bänken på IKEA i torsdags, den kommer bli kanonfin!! :)

2011-08-29 @ 01:25:06
URL: http://knapphilda.blogg.se/
Postat av: Sannaa

SV: ja jag har också spanat in den länge! ;) riktigt snygg är den!! :) PUSSA

2011-08-29 @ 08:14:53
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0