Ett sail, ett dop.

Datum: 2011-08-14 | Tid: 17:06:05


I fredags drog vi över till Hampus och Rebecca för lite inflyttningsfest!! Det var mycket trevligt med en massa folk! Senare gled vi ner till Sailet och hängde i öltältet och vidare ut på stan. Det blev en mycket lyckad kväll och jag hade verkligen skit kul med alla!
Igår kom Lisa och plockade upp mig (bakfull som tusan var jag). Hon slet ut mig till Maxi där vi pantade ett antal säckar med pant och sedan handlade vi. Efter att varit iväg ett par timmar och jag började bli ännu segare hämtade vi upp Emil och Alfred och sedan gled vi till Bergkvara. "Äntligen får jag vila" tänkte jag, men icke sa nicke. Lisa och jag drog vidare till kapellet för att duka upp till fikat som tog lite tid. Därefter gick jag på överenergi eller jag vet egentligen inte vad jag gick på, fick iaf mer energi, så vi lagade mat och sedan hjälpte jag Lisa med tårtorna. När klockan var över midnatt fick jag äntligen gå och lägga mig och slocknade som en sten, en effektiv dag!
Så idag kom dagen då Lowe Fredrik Lasse skulle döpas! Han skötte sig exemplariskt och vi åt smörgåstårta tills vi nästan spydde! ;) Jag var fortfarande slaven och hängde i köket och assisterade, kaffe gjorde vi till ett helt kompani med! Nu slappar vi bara och jag ska stanna här i ett par dagar men Emil åker hem snart :(
Direktlänk | Minnesvärda dagar


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så himla fin bild på Lowe <3

2011-08-15 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0