Gegga.

Datum: 2011-08-08 | Tid: 19:59:10


Heela dagen har jag suttit med denna förbaskade uppgift, men nu har jag gjort det igen, jag har skrivit klart mitt temaarbete om Astrid Lindgren i förskolan. Under press skriver jag som bäst, men ändå känns det inte helt hundra, tro jag har blivit lite ringrostig under sommaren. Så imorgon ska jag läsa igenom mina två uppgifter sedan ska de skickas på posten!
Nyss slog vädret om från att vara en OK sommarkväll till att bli helt mörkt med regn, dunder och blixt. Tycker om åskan och blixten, men ännu bättre om min baby hade varit hemma med mig nu! Snart så kommer han! Tills dess sitter jag här i soffan omringad av Astrid Lindgrenböcker, tänt ljus, Kent och Alfred i min närhet och självklart datorn i knät! :P Föresten, jag ha en överraskning till mig själv också, men lovade mig själv att jag inte får den förrän jag är klar med denna kursen, så posten nu kan ni skicka hit avin! Hmm vad kan det vara tro ni?! ;)


Hmm undra som en flundra!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0