Nu ni jädra.

Datum: 2011-08-31 | Tid: 18:27:23


I måndags gav jag fasiken på att jag ska gå ner i vikt som jag har tjatat om alla år. Kom nu inte och säg att jag inte är tjock!! Jag haar gått upp i vikt och för mycket och nu ska de jädra bort. Så i måndags startade jag med träningen och påbörjade min minskning av magsäcken och då menar jag att portionerna inte är stora eller onyttiga!! Igår beställde jag även protein så jag kan göra shake som jag kan dricka efter träningen och ersätta med något mellanmål! Jag har gett mig tusan på detta nu och det kommer att ske en förändring denna gång och jag gör på mitt sätt!! Dags att förbereda mig för kvällens träningspass!!


Hemkommen från skolan och snart träning, då ser min middag ut så här!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vad skönt det är när man bestämmer sig för att ta tag i livet. jag gör det titt som tätt, men slutar efter nga dagar. Men det är som du skriver, man måste göra det på sitt sätt. Jag ska faktiskt också ta tag i mitt LIV ;P vi är ett gäng som ska sporra varandra, så nu jävlar ska kalorierna bort. Å kommentaren, du är inte tjock, är så jävla seg, varför kan folk inte bara vara ärliga, sånt vet man ju själv. Kommer du in i ngn bra rutin med mat osv, får du dela med dig av det :D Lycka till <3<3<3

2011-08-31 @ 19:07:14
Postat av: fiffi

ja jag säger detsamma fan vad skönt det är när man väl kommer igång :) måste kämpa nu jag med :) får motivation när jag ser att du också kämpa :P

lycka till kramis

2011-08-31 @ 20:51:10
Postat av: Sannaa

SV: Ja det är verkligen skönt när motivationen kommer, jag behöver ställa mig på vågen och verkligen se att jag gått upp. Då får jag ännu mer motivation till att bli av med fettet! ;) VI ska klara detta brudar! :D Finner jag någon mat ska jag rekommendera! PUSSA

2011-08-31 @ 22:17:33
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0