Ny människa.

Datum: 2011-08-23 | Tid: 11:15:32


Idag låg jag och drog mig, tycker jag är värd det. Turen vände nog för mig igår, skulle testa den externa hårddisken då jag skulle ha en film och den funkade!!!! Så jag kopierade allt till Emils dator, men måste fortfarande köpa en ny :S Men skönt att ha tillbaka alla bilder och arbeten! Har precis pimplar kaffe nu och ska ta mig en promme med Alfred, sedan blire nog en fika på stan! Denna vecka ska jag bara ta allt som det kommer och vila upp mig inför kursstarten.
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vad skönt det är att bara ta dagen som den kommer, på morgonen tänker jag att jag ska göra så mycket, men blir inte så mycket gjort. Snart är det skola å då måste man tagga upp :) Hoppas din tenta gick bra <3 tesse

2011-08-23 @ 12:50:41
Postat av: Sannaa

SV: Haha ja man tänker att man ska hinna med en hel del, sen fastnar man vid datorn eller tv:n! ;) Ja sista terminen för oss nu! :) PUSSA

2011-08-23 @ 13:06:22
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: bumbi

Mediamarkt säljer en extern för 399:- nu, det är billigt!

2011-08-24 @ 14:39:18
Postat av: Sannaa

SV: De får jag nog hoppa, är ju inte i Kalmar direkt!!! :P

2011-08-24 @ 19:33:44
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0