Skratta man mycket, lever man längre.

Datum: 2011-08-16 | Tid: 21:13:15


Marie hade en mycket fin lägenhet med bra potetial till att bli ännu finare! ;) Hon är som oss, man blir aldrig klar med inredningen, det ska göras också som vi säger. Efter en kopp kaffe hos M så drog vi en snabbsväng förbi Maxi och sedan IKEA. Tycker jag gjorde bra fynd av lampor, mattor, stol, skålar osv. Kanske att jag slänger upp bilder när jag kommer hem. Lisa, Lowe, Marie och jag har skrattat till tusen idag, man kan inte ha tråkigt när vi hänger och bilen blev packad, vi var familjen taikon!
Imorgon bär det av hem till Karlskrona igen efter ett par underbara dagar i Bergkvara med Lowe och CO. Borta bra men hemma bäst!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0