Torsdagskväll.

Datum: 2011-08-11 | Tid: 21:59:54


Och imorgon har vi fredag igen. Jag har inte bestämt mig vilken förfest jag ska på eller om jag ska göra. Men hur eller hur hamnar man alltid ute. Men ska försöka att vara reko till lördagen då jag tydligen ska hjälpa till att duka upp till dopet! ;)
Emil och jag tog oss en runda på sailet men var typ hemma lika fort, var inte så mycket som åren innan. Så vi slängde på en film istället och hade det mysigt! Kvällrundan tog vi upp till bibblan för att lämna tillbaka alla mina böcker som jag har lånat, skönt att bli av med dem! Kan inte bestämma mig om jag ska gå och lägga mig nu med Emil eller om jag ska sitta uppe en stund till, men jag blir uppe en stund till så jag verkligen somna gott sen!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0