Tröttkeps.

Datum: 2011-08-11 | Tid: 11:23:37


Uuuuuusch inatt kunde jag verkligen inte sova.. Hanna och jag rekade Sailet igår och sedan när de var dags att sova gick de inte. Fatta inte varför John Blunder alltid ska hoppa över mig, kan ju sällan somna gott. :| Så jag gick ut och satte mig vid datorn, gick in och la mig igen, ut till datorn igen. Tog då med mig den snarkade Alfred som störde Emils sömn. Sedan satte jag på ett par avsnitt av fåret Shaun, sen sisådär efter fem hugget somnade jag nog nån gång. :bigeyes: Är det så att jag är överkänslig mot kaffe under de lediga dagarna? När jag jobba kan jag balja i mig en kanna och somna plask. Igår drack man liksom en Chai latte klockan två på eftermiddagen och inte kunde somna. Hmmm!

Som jag nämnde ovan är Sail Karlskrona nu igång och jag och Emil har bara backen ner så är vi där, lyxigt! Det är en massa knallar, aktiviteter och öltält, så Emil och jag ska ha lite kvalitetstid och smecka runt bland knallarna ikväll! ;)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0