Glöggkvällarna är igång.

Datum: 2011-12-03 | Tid: 18:13:50


Yeii igår gick jag och Alfred ut till Hanna på Saltö och fick lite friterade lökringar och ost! Efter det kom glöggen fram!! Mmmm så gottt och en härlig myskväll hade vi!!
Idag gled jag, Hanna och Emil ut till lyckeby och kikade lite i affärerna och storhandlade sedan! Ikväll kommer Hanna över hit och då ska jag äntligen få dricka min favvo glögg: HJORTRON!!! Det är så goood!! Hittade den förra året och iår är den med oss igen! Så myskväll var det här!! :D


Min favve som jag kan rekommendera!!
Direktlänk | Tips & Trix


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh tack förtipset angående glöggen! Första året jag riktigt njuter va glögg :D Men frågan är, är den alkoholfri ;)

Puss<3

2011-12-06 @ 12:51:35
Postat av: Sannaa

SV: Den är alkoholfri! ;) Tycker nästan alkoholfri glögg är det goaste!! :D

2011-12-06 @ 20:32:14
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0