Hej då skrället.

Datum: 2011-12-08 | Tid: 19:26:36


  • Idag sa min tandläkare att den 17 januari dra de ut min visdomstand!!!! GUTT!! Så jäklar skönt att bli av med fanskapet! Fick dock inget klistermärke, kanske den 17:e?!

 

  • Lisa och jag har idag lyckats skramla ihop ännu fler sidor idag på examensarbetet, så fint känns det!

 

  • Igår fastnade jag vid tv:n och Leilas söta jul, så var tvungen att kolla på första avsnittet på playen!! Leila är ju bara för bääst, vill också bli som henne, kunna baka hela dagarna!!!!

 

  • Så imorgon med inspiration tänkte jag baka lite med mitt guld, vad jag ska göra då få ni se! ;)

 

  • Imorgon kommer mina bästa, Lisa och Lowe då ska vi laga egna hamburgare och mysa till tusen!! ♥ ♥

 

Gamla avsnitt av Leilas jul gick visst nu på tv:n, måste jag se!! :)

 

 

 

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad mysigt ni ska ha det med bak, upp med recept å bilder sen bara=)

Jaa visst är Leila bra, äslkar hennes program, såg att hon gjorde knäcke igår och någon slags ost, det ska jag banne mig testa. =)

Skönt att du äntligen blir av med tanden, surt bara att det svider som attan i plånboken..... :( Ha en myyyysdag och hälsa bästa Lisa och Lowe <3

2011-12-09 @ 08:11:05
Postat av: Sannaa

SV: Ja jag ska försöka komma ihåg o ta bilder i baket!! ;) Ja hon är för jädra bra Leila, ser så gott ut allt med!!

Ja tanden ska vara skönt att få bort, surt att de är i den månaden man är som fattigast bara, men de ska nog lösa sig!! :D PUSSA

2011-12-09 @ 10:33:41
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0