Jaja jag ger väl upp dåra.

Datum: 2011-12-07 | Tid: 20:35:05


Idag startade jag med lite pluggande, sedan gjorde jag mig iordning för att Mamma skulle komma ner och vi skulle svänga om stan! Så när Mamma hade kommit drog vi ut och gick igenom ett par affärer och sedan var de dags för Mamma att fixa håret hos Frida! När det var klart så drog vi ock käkade thai, jag tog givetvis sushi! :)

Gav idag upp mitt stolta jag och ringde tandläkaren om en akuttid, så imorgon 7.10 ska jag dit för en koll och jag ska nog allt försöka se till att de dra ut fanskapet!!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och vänta in min baby som jag inte sett så mkt av på senaste tid då han jobba o jobba! Duktiga han! ♥
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Syster bäst

Kom nu ihåg vad jag sa idag!!! Va hård och stark!! Ge inte vika för en sketen folktandvård vad dom än säger!! ;)

2011-12-07 @ 22:17:13
Postat av: Sannaa

SV: jag var tuff idag och vågade säga till ;) snart åker tandskrället!!! ;)

2011-12-08 @ 08:33:24
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0