KENT kommer med nytt album och turné!!!

Datum: 2011-12-12 | Tid: 12:11:05


Så här snygg blev Alfred efter 4 timmars slit! ;)

 

Idag sov jag alldeles för länge, men skönt var det och man behöver det ibland! Ha surfat runt lite idag med kaffekoppen i näven och vill bara ta dagen som den kommer. Men ska faktiskt ta mig ett bak senare, som ni få ta del av!

En god nyhet som jag såg idag var:


 

 

Iiiih vad gutt!! Yihha i sommar ska jag allt ta och se dem, få hoppas att de kommer någonstans lite närmre Karlskrona. Har varit ett fan av Kent sedan jag gick i sexan (13 år sedan), sett dem i Lund, Kalmar, Stockholm stadium och i Karlshamn. Kan se dem hur många gånger som helst! Lööv Kent! ;)

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0