Mina sista ord detta året.

Datum: 2011-12-31 | Tid: 13:16:39


Julfirandet i Bkvara var hur mysigt som helst, kan summera så som att UNO fick igång allas spelinstinkt och skratt, hur bra som helst har vi haft med det. Det blev god mat och fina julklappar och såklart mys med alla familjemedlemmar!


Tomten hittade till oss men lilla Lowe var inte lika förtjust i det! ;)

De blev lite segare när vi kom hem då jag åkte på maginfluensa som heter duga, en dag senare åkte Emil också på att! Så denna vecka vet jag inte hur mycket jag sovit, MYCKET i alla fall. Inget roligt då man har ett examensarbete som hänger över sig.. :( Igår känd jag mig äntligen pigg så jag, Hanna och Emil drog och handlade till vår tre-rätters som vi ska ha ikväll! Vad det blir kommer senare! :D

Idag tog Emil, jag och Alfred vår nyårsafton-långrunda, där det bjöds på finfint väder och Alfred fick även leka i hundgården!









GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ 2012 ♥
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: PapaJan

Äääntligen en uppdatering:-)

Tråkigt att ni rök på "sketan":-)

Tack för en trevlig juldag och

GottNytt på Er Alla :-D Kram Papajan

2011-12-31 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0