Paket att hämta.

Datum: 2011-12-15 | Tid: 18:25:04


Vill man har riktigt schampo och balsam till ett bra pris, kan jag rekommendera lyko.se. Jag måste ha riktiga grejer, annars blir mitt hår som en rejäl kratta. Jag menar varför förvärra än vad det redan är?!



Produkter som är en standard i min beställning är Goldwell Kerasilk schampoo och treatment som jag kan rekomendera för det torra håret, speciellt nu när man träna och duscha många gånger i veckan!! Även Lanzás powder up är en klassiker för mig! Denna gång jag ska hämta ut paketet så är det ocksåpå Tigi´s torrschampo med! Kan behövas för de tillfällen då jag inte hunnit duscha håret! ;)
Direktlänk | Tips & Trix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0