Tok-mega-pass.

Datum: 2011-12-19 | Tid: 16:21:12


I fredags gick vi ut till Hanna på Saltö och fick oss julamat!! MMMM!! Det blev även lite glögg och vin! En mysig och härlig fredag!





I lördags var vi ute och handlade lite, sedan på kvällen blev det vin! På took för mycket fick jag i mig den kvällen och gårdagen spenderades endast på soffan i fosterställning. Har sagt det förr och jag säger det igen:
- Jag ska aldrig mer dricka!!!! :P

Idag har Lisa och jag sletit med examensarbetet, vår examinator vill ju ha det noga och då är det bara att kämpa på. På nått vänster kommer det att gå!
Ikväll har jag och Hanna bokat in oss på jul-mega-passet på Friskis som håller på i två timmar och innehåller allt från aerobic, step till affro! SÅ ikväll ska varje liten alkoholdroppe svettas ut!! Tjohooo!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0