Yiippiiikaaeeeiii.

Datum: 2011-12-22 | Tid: 15:01:01


Häromdagen ringde en förskolechef som jag har smörat in mig hos och undrade om jag ville ha ett heltid i två månader! Jag tackade självklar ja! :) Har varit på förskolan idag och hälsat på och snackat med förskolechefen, hon sa även att de kan bli förlängt och det verkade vara en härlig förskola! Jag är glad att bara ha något när jag är klar i skolan, dock är det segt att mitt examensbevis kommer dröja och de påverka lönen :S Jaja det blir bättre än innan iaf! ;)


Glad tjej!


Hilma hade ju kalas igår och systeryster Lisa hade bakat den finaste tårtan jag någonsin sett!! Då blir man allt en stolt tvillingsyster!! :)


Snyggaste ni sett va?! :)

Slaggade över hos Lowe & CO inatt och där ingår en bodygard som se tilll att ingen stör ens skönhetssömn!! :D


Frank the taaaaaank!!!

Ikväll tar jag med min jycke och åker tillbaka till Bkvara för att stanna till ända till annandag jul! Emil kommer och joinar imorn!! :D
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt grym cake å grattis till jobbet!!! hoppas du kommer trivas, blir säkert brrra :D kul att få komma ut i verkligheten direkt:):) pok florres

2011-12-22 @ 17:58:45
Postat av: Therese

Åhhh GRATTIS igen till jobbet. Grymt kul! Surt med beviset, men skönt med jobb :) Jääävla är det en tårta? Herrejisses. Då vet jag vad Lisa kan sadla om till. Smakade den lika gott som den såg ut? pusss

2011-12-22 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0