Ät fisk, bli frisk.

Datum: 2011-06-19 | Tid: 18:32:17


I fredags blev det blir dryck, god mat och bra sällskap på Stars uteservering, vi mellanlandade lite här hemma med för att fylla på och sedan upp till Stars igen! På natten sedan köpte jag mig en kebabtallrik som jag tänkte att Emil och jag kunde dela. Mitt i maten skulle vi ut och röka lite, när vi sedan kom in stod Alfred och slickade sig nöjt rund munnen bredvid soffbordet. Vilken racka hund man har, han brukar aldrig röra något på soffbordet och då menar jag verkligen aldrig! Han fick sig en tillsägelse och jag tänkte att han tyckte väl att matte inte behövde den där kebablådan. De roliga var med att han hade låtit lådan stå kvar utan att riva ner den, duktig bandidos! ;)

Igår kämpade Emil och jag oss upp till thaibuffén, mmm så gott det var, eller vi åt endast sushi på buffén. Kanske någon enstaka friterad kyckling, men sushin är allt det godaste! :) Sedan låg vi heelt utslagna hela dagen på soffan och hade Narnia maraton och latade oss. Vi skulle gått på bio men inte ens de orkade jag. Men idag minsann har man varit på topp, vi har städat, putsat fönster, vart ute och gått, cyklade och handlade och så lagade jag sjörövarfisk! Så nu som först sitter jag och ta de lugnt.


Imorgon är det en ny vecka med nya tag, vi få se vad den har att bjuda på! :)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0