Generation Wild.

Datum: 2011-06-17 | Tid: 14:09:12


Wihoo då hittade jag hit igen då, ja jag vet de ha inte kommit nått inlägg på länge! Man sitter ju inte överdriver vid datorn nu när man har "sommarlov" :)

Vårens termin kunde inte sluta bättre än en kväll med mina tjejer! Vi gjorde precis som på den gamla goda tiden, åt gott, spelade spel och gick all in såklart! Taaack min tjejer för att ni gjorde min kväll till den bästa!! :)





Sedan var det bröllop som stod på schemat och Emil och jag var värdpar/barnvakt! ;) Den var mitt första bröllop och det var verkligen superfint och underbart! Lite svårflörtat som jag är kom de ingen tår, men jag var mycket rörd! Det fanns ju de större killarna med tatuering som tog på sig tår-rollen, vem de var nämner jag inte! ;) Sedan kom festen och den var hur braa som helst, god mat och gratis dricka! ;) Ja och som lillasyster så ställde jag till med ett spontan-tal som gick hem hos dem alla! :) Ps. Bagge kom och hälsade på!







Och så kom den dagen som vi i Karlskrona ligan har väntat på: SWEDEN ROCK! Summeringen av den är: SKIT BRAAAA!! Det blev en fem dagars fylla, mat i massor, nya kamrater, snygga och bra band, emil och jag festival-vigde oss, skratt tills man fick magont, helt enkel grym festival som aldrig glöms och nästa år är vi där igen! :D (Eftersom jag inte ha nån kamera än så har jag snott lite bilder!! :))

















Emil och jag firade två år under Sweden Rock!



Direktlänk | Minnesvärda dagar


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilken helg ni haft :) Vackra bilder och en kändis på bröllop. coolt :D Pusss

2011-06-20 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0