Midsommar.

Datum: 2011-06-23 | Tid: 10:16:11


Ha denna vecka jobbat lite och ska även jobba lite nästa vecka, yiihaaa!! Igår fick jag tillbaka Ninas och min rapport och vi fick VG, såå gutt!! Nu ha man tre VG i den kursen så de blir nog VG på hela kursen! Gutt gutt!! Så jag och alf gick ut till Saltö till Hanna och tog oss några firar öl och sedan kom Emil!
Vi hade lite uppvärmning inför midsommar! Idag är det en av karlskronabornas höjdpunkter, Lövmarknaden!  Få se om jag hinner glida upp där, ska packa och dona här hemma för idag åker jag och Emil till Bkvara för att fira midsommarafton! På lördag åker vi tillbaka till Kkrona för då ska vi ut på Aspö och lyssna på musik ett helt gäng! :)

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA.


Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0