2 av 3.

Datum: 2011-10-24 | Tid: 17:12:52


I lördags gled vi som sagt ner till Bkvara och det blev en massa mys med alla syskonbarn som alltid är lika mysigt! ♥ Var dålig med att komma ihåg att fota men fångade ett av trollen på kort!



Idag har Lisa varit här och vi har pluggat på vår gruppuppgift som vi snart är klara med! Jag påbörjade min individuella uppgift nu som jag tänkte komma en bra bit på ikväll! De är de två uppgifterna som jag har kvar sedan är det bara examensarbetet kvar innan jag är klaaaar! :D GUTT!
Imorgon, onsdag och fredag blir det jobb för mig och det är fint med lite extra klirr i kassan, behövs alltid vare sig de är en mini summa eller en stoor!
Ingen träning blir det för min del heller och arg är jag för de, VILL JU TRÄNA!! Men är inte riktigt hundra än med min förskyldning och då är de ju lika bra att hålla sig hemma!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0