Boooohh.

Datum: 2011-10-22 | Tid: 13:59:39


Sååå där ja, då har jag beställt till min utklädsel inför halloweenfesten som vi ska på nästa helg! Beställde förra veckan lite annat med de passade inte alls så det skickade jag tillbaka och ändrade mina planer, så ska klä ut mig till något annat istället som jag tror blir mycket bättre!
Detta blir tredje året som jag är med på den traditionella halloweenfesten och lite besviken är jag på mig själv att jag inte tagit någon riktig helbild på mig själv :S Detta året ska jag banne mig göra det!


2009 var jag Tingeling!





2010 var jag en Snuskig-Iphone-nörd!



Vad jag hittar på i år får ni veta om en vecka! ;)

Ikväll ska jag och min finaste åka till Bkvara även denna helg! Broder med familj är på besök och då få vi passa på att umgås! Papajan bjuder återigen in oss på tacomiddag! :D MUMMS!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: therese

Åhhh fan vad kul å klä ut sog. Super het på de andra fotona :)

Spännande vad du ska vara nu :D

Så fin present du fick <3 Det var du värd.

Pusss på dig!

2011-10-23 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0