Do you want to play a game?

Datum: 2011-10-31 | Tid: 14:41:17


Och så var den härliga helgen över, kan säga att jag var rejält sliten igår och det var det värt för jag hade verkligen kalaskul på halloweenfesten i lördags! Ja och vem var jag då? Jo jag klädde ut mig till Jigsaw, dockan i Sawfilmerna. :D (Skräckfilmer för er som inte vet vad Saw är).




Ja så här såg jag då alltså ut i lördags! :) nedan ser ni orginalet!




Min käre partner Emil spökade ut sig till en gullig en! ;) Hahaa! Vi hade verkligen en rolig kväll!!



Idag har Lisa och jag pluggat sedan var jag på lunchpass och tränade! Fy tusan vad skönt det är och vara igång igen, ha ju vart ifrån träningen länge nog nu pga min förkylning :S Men nu är det nya tag och jag har även ringt en ortoped idag som ska kolla på mina fötter, så nästa vecka fick jag en tid att kolla upp dem!! :D Yeeeii!!

Nu när höstrusket och vinterrusket kommer har jag även idag beställ ett nytt täcke till Alfred, de andra börja bli lite slitna nu och det blev detta fina täcke!


En riktigt snygging blir han Alfred! Blev även ett lysande halsband så Alfred syns ute i vintermörkret, själv har jag en massa reflexer!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Proppis

Hej...va kul o se några som verkligen går all in på maskerad...det är så det ska va. Sen kan jag lägga till att det långa blonda håret på bilderna överst på bloggen är jättefint på dig...kul o läsa din blogg. /Sofia (Maria www.fickminne.blogg.se):s syrra. =)

2011-10-31 @ 15:01:59
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av: therese

Vilken grym outfit :D



Vi har ett likadant täckte till Milo från Hurta vi är super nöjda, har testat hur många som helst, men alla har gett märke under hans armar, men det hä var topen :)



SNYGG datahörna :D Där kan du plugga gott ;)



Pusss

2011-10-31 @ 15:40:01
Postat av: Sannaa

SV: Ahhh man tackar!! Det är ju så roligt att klä ut sig, alltid årets höjdpunkt när man får göra de! :D



Ja vad bra, Alfred blir nog supernöjd med täcket och datahörnan är perfekt! :D

2011-10-31 @ 16:19:12
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0