Hard work work.

Datum: 2011-10-26 | Tid: 20:57:54


Idag startade jag första arbetspasset halv åtta, klockan ett drog jag vidare till nästa som jag jobbade till åtta nu ikväll! puuh vilken lång dag, meeen vad roligt det är och vara i förskolan!! :D
Så denna blir inte så lång! Jag har vart ute i regnet med Alfred, skrivit i mina reflektioner om VFU:n, gjort mig en kopp varm choklad och kollat igenom uppgiften som vi har till imorgon (som jag skrev klart i måndags). ;) Ja så imorgon glider vi till Växjö i ottan för skolan ett par timmar!


Varm choklad måste man dricka ur sin stora mugg med Musse på!!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-26 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0