In i dimman.

Datum: 2011-10-27 | Tid: 19:04:01


Tänkte slängt iväg ett inlägg imorse med då ville inte appen vara med mig :S Men nu kommer det istället! :D Idag var de skola och även att det inte var så många timmar tycker jag att jag är tröttare än en arbetsdag! Uscha!


Dimman låg tungt klockan 07.00

Ikväll har Emil och jag pysslat lite med kontors-rummet och det börja likna något nu, äntligen! :D Känns skönt att det bli klart nu när man nästan är klar i skolan! ;)


Tadaa, datahörnan!

Ikväll blir det inte så mycket mer än att ut med hunden, fixa klart tvätten och ta kvällmackan för sedan är de läggdags! Ska jobba ett monsterpass imorgon 07.00- -19.00, sedan tar jag helg! ;)
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0