Titta vad jag har i kylen..

Datum: 2011-10-13 | Tid: 18:30:11


EN JULMUST!!!! :D Jag har redan tjuvstartat med musten och den var ljuvlig! Julmust för mig påminner om förra året då jag hade Caroline och Maria här på övernattning och pluggeri till max. Kan ärligt säga att vi klippte ett paar flaskor med must till pluggeriet och tröttnade var inget som vi gjorde! ;) Härliga tider de!
Gjorde den varma smörgåstårtan ikväll igen, mmm så gott det var! I helgen blir det återigen Bergkvara då vi är bjudna på kroppkake/inflyttnings middag hos Mamma, de ska bli härligt!


Så gott, så gott!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Mary

Om vi gjorde! Jooo deeee!

2011-10-13 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0