Trist.

Datum: 2011-10-21 | Tid: 17:45:31


Idag var sista dagen på praktiken och det var jätte tråkigt att sluta, har både fått ny bekanskap och ny kunskap. Jag har verkligen stormtrivts på mitt ställe! :) Jag har fått mycket kunskap som jag kommer att ta med mig i kommande arbetsliv! Fick en superfin present av dem på förskolan!


Tro ni jag druckit kaffe på praktiken?! ;)

Ikväll kommer Hanna och Helen hit för lite Idol och vin! Skönt med en myskväll och en helg där det ska fixas och trixas här hemma, ha verkligen stått stilla här hemma nu när man var i Bkvara! :) Ska kurera mig med så jag slipper den envisa förskylningen! Ha en trevlig helg!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Mary

Oväntat att du fikk present! Haha!

Bonde söker fru är bästa bästa!! Jag måste me komma på nån bra out-fit för halloween. Umgås ju me amerikaner här uppe å dom är ju helt tokiga halloween. Jag har hittat Bellas kostym men inget till mej å M än. Vart beställde du ifrån? Puss

2011-10-22 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0