Tv-kväll.

Datum: 2011-10-19 | Tid: 20:32:05


Ja då va de onsdag och det innebär bonde söker fru! ;) ha stoppat ner mig i soffan och ha de fint!
Tog mig till praktiken idag, tycker inte om att vara sjuk och vill gärna inte inse det! Men var piggare idag, de som var jobbigt var motvinden som var ganska kraftig idag på min cykeltur! :)
Imorgon blir det en lång dag! Först ska jag vara på förskolan och efter den ska jag vara med på personalmöte som ska bli spännande att vara med på!

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du är piggare. Vad har du kvar i skolan nu innan EXAMEN?:D

Nu kan vi snart börja räkna ner. Jag är halvsjuk idag så pluggar järnet, usch vad mkt det är att göra.

Skönt att du klarade tentan :D



Pusss

2011-10-20 @ 09:04:55
Postat av: Sannaa

SV: Nu har jag två inlämningar kvar plus examensarbetet sedan är jag klar för den stora världen! ;) Ja nu har vi minsann kämpat på bra, du om någon ska ju ha en guldstjärna för det hårda slitet du gör i skolan! :D PUSSAA

2011-10-21 @ 17:54:55
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: therese

Söt du är. Fast jag är ruskigt trött på skiten just nu.. Men som du söger nu är det inte långt kvar!!! VI KÖR PÅ.... Suuck. Trevlig söndag! Pussa

2011-10-23 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0