En ledig måndag.

Datum: 2012-04-23 | Tid: 18:37:06


Denna måndag har jag varit ledig! Har varit täppt och halsont hela helgen så passade på att bara gå här hemma och pula! Eller bara var väl och ta i, ha plockat hela dagen, är helt slut! Puh! Tänkte jag skulle få lite space här nu när IKEA möblerna kommer på onsdag! Yeii! Ja och i och med jag är krasslig betyder det, ingen träning. BLÄ!! Det är iallafall tur att jag har Alfred så jag kommer ut och gå!!


Startade dagen ute på balkongen!





Fina blomman jag fick av Mamma förra helgen!



Kenten hittade sig en solfläck att glassa på!



Fick ett brev idag av Mamma!! Blev jätteglad, är kul att få post! :D
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0