Lite av vad jag gjort.

Datum: 2012-04-23 | Tid: 22:01:00


Ja, snart är sommaren redan här och jag har gjort mitt för denna termin! Jag hoppas att jag blir kvar på förskolan maj och juni iallafall! Sedan drar sommaren igång och då är det tack adjö för mig och jobba i förskola. Många förskolor slås ihop och det finns inget jobb. Men jag ser ljust ut på hösten, då finns det nog alltid någon som vill ha lilla mig för jobb!!! Så i sommar tänkte jag glassa här hemma, hoppas på att jag får några pengar som rullar in och baka! ;) Nä, skämt å sidor, tiden får utvisa hur de blir i sommar och jag spara lite kronor till den!

Denna våren har jag träffat nya arbetskamrater/vänner som jag trivs super med och jag hoppas på att det inte är sista gången vi kommer att jobba ihop! Jag har också under denna våren planerat, utfört, målat, pysslat, reflekterat, klarat examensarbetet vilket lett till att jag är klar förskollärare! Jag har lärt mig en massa nya saker och tror mer på mig själv! Listan kan bli lång!!


Min fin, fina kyckling jag pysslade ihop till Påsken!!



Jag har målat denna fina regnbåge på väggen i hallen på förskolan, som representera allas lika värde och den globala mångfalden!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0