Så SKÖÖÖNT!!!

Datum: 2012-04-18 | Tid: 18:47:48


Slutade tidigt idag och när jag kom hem och kollade min mail hade jag äntligen fått de mailet som jag har väntat på läääänge, VI ÄR GODKÄNDA PÅ VÅRT EXAMENSARBETE!!! Jiiiihaaa äntligen är jag behörig förskollärare!! Kan säga att det har varit en och en annan blod, svett och tår över detta arbete, men nu är det fulländat!! Bara en väntan på att de sista poängen kommer in, vilket jag hoppas går undan, hoppas!

Sedan kom Lisa och Lowe ner och medan vi väntade på att veterinärerna skulle ringa och meddela att Alfred var redo att åka hem, så gick vi lite i affärer! Emil joinade oss och vi käkade gott!


Lowe och moster tjoade och tjimmade på Leksakshuset!

Det hade gått bra med Alfred och de är verkligen jättesnälla och duktigadistriktveterinärerna där vi går! Vi fick med oss en fingerborste som vi ska gno Alfreds tänder med och hålla koll på en tand, så om ett halvår ska vi på återbesök! Så denna dag har varit alla tiders! Dock mindre roligt när Alfreds räkning kommer, men de är han värd! :) Hoppar träningen ikväll och stannar hemma och myser med mina grabbar istället! Men imorgon kommer jag ej undan! ;)


En stycke mycket trött Alfred som kommer att sova gott hela natta!
Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Caroline

Stort grattis Torres! Visst är det sjuuuuukt att få beskedet om att verkligen vara färdig! Så jäkla gött!!! Pok Skåne

2012-04-18 @ 20:34:49
Postat av: Sannaa

SV: ja de känns grymt!

2012-04-18 @ 20:38:16
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Papajan

Grattis Förskolelärare Sanna. Thornell:-)

Bra gjort med ditt handikapp ;-) Stor Kram från Papaj:-)

2012-04-18 @ 22:51:42
Postat av: Sannaa

Taaack!!! Jajemen de går minsann tillslut!!! :D Kraam!!

2012-04-19 @ 16:55:50
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0