Vi är på gång.

Datum: 2012-04-04 | Tid: 19:02:43


Min skalle är en ända stor röra just nu, lite mer rörigt än vanligt! Det är flytt, nya jobbtider, mentorskap, mycket som ska lösas hit och dit! MEN ur det negativa kommer alltid något positivt! :) Jag stortrivs på jobbet och mina arbetskamrater är underbara! Det är inte många dagar kvar nu tills vi flytta och vi får slipade golv och nya taper i hallarna nästa vecka! Imorgon ska vi ha påskfest på jobbet, jag får klä ut mig till påskkärring och sedan ska jag även spela Alfons Åberg för barnen, hur kul som helst!! :D

Idag var Mamma och Johnny nere och hälsa på, det blev en tripp till möbelhuset och äntligen hittade vi oss en soffa, om 6 veckor är det jag som ligger och gotta mig i den här:    :D

Direktlänk | Allmänt


Kommentarer
Postat av: Tess

Den såg riktigt skön ut :) Vi har en liknande, underbar. Faan kan inte släppa er utsikt, åhh vad härligt det såg ut =)

2012-04-04 @ 20:19:46
Postat av: Mary

Har du fått förlängt på jobbet? El nytt?

Vräkig soffa, vi är på jakt efter nåt liknande. Ser fin ut! Pussa

2012-04-04 @ 20:21:42
Postat av: Sannaa

SV: Ja Tesse den var riktigt skön och utsikten är inte och leka med! ;)



Vi tar en månad i taget, så har fått april nu också men kommer då går ner i timmar.. Men är iallafall kvar på samma ställe! Det är bara till att hoppas på att det bli längre. Sommarn blir värre..

2012-04-04 @ 20:37:14
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Fiffi

är det joker soffan??:)

den får vi hem på fre :) så gött

himlans fin soffa

2012-04-04 @ 21:02:00
URL: http://latifahkassab.blogg.se/
Postat av: Sannaa

SV: Jajemen klart att det är en Joker! ;) Sköönt med ny soffa! :)

2012-04-04 @ 21:08:28
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0